Co mi udělalo radost

František Kostlán

Silvestrovské zpravodajství

Myslete si co chcete, ale já tedy Silvestra slavím. Vždy - a poctivě. Žádné uhýbání a šizení. I proto je pro mě málokdy Nový rok (1. leden) skutečným svátkem. Ále cóóóó... Co jiného bych měl dělat na Silvestra, když ne vtipkovat?

31.12.2008 v 9:00 | Karma článku: 16.01 | Přečteno: 3049 |

František Kostlán

Krásné svátky

Milí čtenáři, kolegové blogeři, administrátoři a redaktoři iDNES.cz. Milé kamarádky, milí kamarádi, přátelé.

23.12.2008 v 8:30 | Karma článku: 12.57 | Přečteno: 1998 |

František Kostlán

Politováníhodní nácíčkové aneb Co mi udělalo radost

I srandou je člověk živ. Neměl bys, Fanóšů, na šechno mysleť jen negativně, řekla mi nedávno kamarádka - hádejte odkud. Má pravdu. Takže jsem se zamyslel nad tím, co mě v posledních dnech potěšilo.

8.10.2008 v 21:42 | Karma článku: 19.91 | Přečteno: 5249 |
Počet článků 96 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3819
Nezávislý publicista, hudebník, spisovatel, spoluautor knihy Příchozí, o životě migrantů. Narodil se 1954 v Praze, kde i žije. Před listopadem 89 pracoval v dělnických profesích, poté hlavně jako novinář a publicista. Byl mj. šéfredaktorem Českého deníku, šéfredaktorem časopisu Parlament, komentátorem Lidových novin a ČRo Regina, televizním dramaturgem diskusních pořadů. Je členem několika občanských sdružení zabývajících se lidskými právy, menšinami a životem dětí v dětských domovech. =============================================== PRO NABÍDKU ČLÁNKŮ V BLOGU KLIKNĚTE, PROSÍM, NA MOU FOTOGRAFII, VISÍCÍ NAD TÍMTO SDĚLENÍM NAHOŘE. ===============================================

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

více