Diskuse

Lehce zrůdný Václav Havel

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

F66r16a44n53t34i29s47e80k 96S47t63a78n88e34k

26. 5. 2009

Zdravím, Františku. Tak nám nezvolili hochštaplera do EU a to bude asi konec demokracie. Stanek (Fanuel);-DR^EU 

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

B 41P

25. 5. 2009

No a není to snad pravda že "Izrael se na Palestincích dopouští stejného holokaustu (genocidy), kterého se nacisti dopouštěli na Židech" ??

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M79a85r83t81i88n 79K11r43u30t63ý

26. 5. 2009

ale jistěže to není pravda! Nikdo palestince systematicky nevyvražďuje. Jeďte se do Izraele podívat. Řada palestinců žije normálně mezi Izraelci, nejsou nijak diskriminováni. Sice to tak nevypadá, ale stát Izrael je uvnitř vůči všem Arabům velice tolerantní!

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

E70v91a 64S71v91o85b78o17d49o87v69á

27. 5. 2009

K holocaustu se vyjadřovat nebudu, ale ze své návštěvy Izraele soudím, že stát Izrael je především státem policejním.Rv S přihlédnutím k tomu považuju slovo "tolerantní" za nepříliš adekvátní ... :-/

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

T70o11m13á21š 71S95v71o48b91o34d19a

25. 5. 2009

Tak přesně vás chtěl Havel svým výrokem zasáhnout, akorát vám to nedošlo. Tvrdíte, že: "Pokud něco umožní zachovat lidem práci, tedy pokud jde o dobrou a

prospěšnou věc, lze i nesystémové a špatné opatření na čas překousnout." Takže v tomto kontextu tvrdíte, že dobrý je i ten koncentrák, protože zachová dozorcům práci.

Nemůžete posuzovat firmy jenom podle toho, že dávají lidem práci, přesně to chtěl Havel říci. A protože chtěl, aby to bylo úplně jasné, použil superpřehnaný příklad. Bohužel pro něj, protože se teď mluví jenom o tom, jaký použil příklad a ne o smyslu jeho výroku.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M41i87c80h73a27l 80P34r31i65k72l23o89p62i37l

25. 5. 2009

Jenze ti dozorci jsou vojaci a muzou napr. hlidat municni sklad. V zadne tovarne nejsou systematicky zabijeni lide. Mel to chrchla prirovnat radeji k hladove zdi.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T81o18m14á61š 83S71v49o45b71o18d84a

25. 5. 2009

Kdyby ti dozorci hlídali muniční sklad, budou zabírat místo jiným vojákům :-) O tom to ale není, také jste to nepochopil. Havel nechtěl říct, že Boleslav je Osvětim nebo že montování aut má blízko k plynovým komorám. Prostě a jenom chtěl říct, že když někdo někde dává někomu práci, není to samo o sobě důvod pro zachování té práce samotné.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F79r69a27n83t38i94š38e39k 61K59o76s89t27l67á97n

25. 5. 2009

No a o to právě jde. Když hovořím o automoblice, nemám v žádném případě na mysli koncentrák či něco podobného. To podle mě může spojovat jen hodně zaťatý či necitlivý člověk.

Co se týká množství aut a podobně, o tom v článku píšu - a to souhlasně s Havlem. Jde tedy jen o ten jeho velmi hloupý příměr.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K86a67r86e17l 61D69i94v26í71š88e47k

25. 5. 2009

Takže nevidím problém, skutečnost je taková, že automobilky budou chtít vždy vyrábět co nejvíce, v krizi i nekrizi... Koncentráky s tím možná tak úplně nesouvisí, ale podstatné sdělení bylo, zda není aut už příliš moc.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M21i17c47h36a76l 84P59r11i76k14l27o85p92i85l

25. 5. 2009

Aut moc je. To je pravda. At jde havel prikladem, sve auto da nejake nadaci a jezdi cykloriksou. Zdravych clenu sve kamarilly na jeji pohon ma dost. Bursik, jaujau, patocka, ruml, halik, kohak. Dienstbier by mohl behat podel riksi jako dalmatin.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 1. 2011

Ono se nedá říct, že by bylo moc aut. Aut je tolik, kolik jich lidé chtějí mít. A lidé chtějí auta proto, že jízda autem je pohodlný a relativně efektivní způsob přepravy.

-

Ono by bohatě stačilo nastavit takové podmínky, aby se lidem nevyplatilo používat pětimístná auta k individuální přepravě. Kdo jede do města sám, ten jen na skútru nebo v "maluchovi". Kolony by se výrazně zmenšily a rázem by bylo k dispozici více parkovacích míst. A ten potenciál pro nádherné propagandistické plakáty - viz http://i56.tinypic.com/so3961.jpg ;-D

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

X89a31e23r73i61s 73X39a84e37r96i70s

24. 5. 2009

Co takhle, kdyby si jmenovaný Havel zkusil hlavně zamést před svým prahem a zveřejnil konečně plné znění licoměrné své smlouvy s bolševikem z roku 89, kdy nás prodal za osobní MOC?Adamec starší už je po smrti, ten by se nezlobil a Adamec mladší je i díky této smouvě jeden z nejbohatších lidí u nás, takže o co jde?Kdyby tehdy se slušný Dubček nenechal od prezidentování odstavit zákeřně Čalfou, tak on by to čestně zveřejnil už dávno.  Dělat z nás blbce víc než dvě generace se totiž ještě nikomu a nikdy  nepodařilo, víme?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M18i31c77h91a63l 60P28r38i30k86l73o79p94i29l

25. 5. 2009

DISIDENT (tzn. clovek, diky svym postojum zijici na okraji a zivorici), Havel, jezdil mercedesem a mel chatu, kde se nerusene schazely zivly a byt s vyhledem na Hrad. Skutecny obraz nezlomneho bojovnika proti rezimu.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M71a60g48d17a 84S68l80á92d30k70o47v81á

28. 1. 2011

http://hlavuhore.wordpress.com/2009/12/21/opilec-vaclav-havel-jiri-wolf/

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M51a20r25e17k 35T78a50r65n68o63v81s19k23ý

24. 5. 2009

a ten jeho příměr mi vůbec nepřipadá přehnaný.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

24. 5. 2009

taktéž souhlas!!! Magoření okolo pro větší část tohoto národa zbytečných aut mi připadá zrůdné. Havlovi hodnoty jsou mi v této době řečeno "bohužel" blízké, čímž většině tohoto "primitivně rozhazovačného" národa nejsem moc sympatický.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F77r51a37n88t25i10š16e53k 81K18o17s22t22l60á94n

25. 5. 2009

Marku,

díky za názor. Jinak odkazuji na předešlou diskusi, nerad bych se opakoval. :-)

Měj se dobře.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

22. 5. 2009

ani děti nezplodil, ale mě nevadí, byl a nebude.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

22. 5. 2009

http://bradik.blog.denik.cz/c/84446/Tragikomik-Havel-podporil-prave-zelene.html

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P39e39t60r17a 78H39e92l41i68k33a29r31o55v95a

22. 5. 2009

Baťu bych zrovna za příklad tradičních hodnot nedávala. Jeho sériová výroba levných bot za pár korun (které, jak mi potvrdila babička pamětnice, vydržely jednu sezonu) byla předzvěst dnešní velkovýroby levných šuntů, které se za chvíli rozpadnou, a my si musíme jít koupit nové.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

22. 5. 2009

Jak se jmenuje tvoje babička? Jiřina švorcová?:-)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P53e63t74r64a 41H44e90l44i59k48a30r21o87v92a

22. 5. 2009

Proč Jiřina Švorcová? Myslíte, že když měla na lepší boty než od Bati, (což ostatně byla značka pro masy, aby i chudý člověk měl pocit, že si může koupit něco moderního a hezkého, i když to moc nevydrží), že byla komunistka nebo co?8-o

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

r80a42d60k83o 20V67a64l94í77k

23. 5. 2009

fa Baťa a šunty prodávané v jejích prodejnách bylo jedno z největších porevolučních vystřízlivění!:-P

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L60a57d27i20s85l19a94v 12D67v26o61ř17á53k

23. 5. 2009

Jaký máte důvod k tomuto lhaní?!

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

24. 5. 2009

Vám snad vydržely boty od Bati déle než 4 měsíce?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F69r65a73n26t54i21š57e84k 24K17o23s33t15l35á63n

22. 5. 2009

Vyřiďte, prosím, své babičce pozdrav od mé maminky. Ta nosila boty od Bati deset let.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

24. 5. 2009

Pokud je nosila jenom v neděli do kostela a jinak chodila bosa, tak věřím ... ;-D

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

22. 5. 2009

 jiny pohled  nez Vas pohled je   zde:

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=15817206&postID=5966048152611574918&page=1

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

r45a62d93k35o 85V36a38l85í31k

22. 5. 2009

dobře, budeme dělat, že nevíme, že si za bolševika vozil  (Y) po Praze v mercedesu !;-D

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R23i89c76h35a94r35d 72L52i16m46b48u39r37s50k71ý

21. 5. 2009

..a podle logiky odsuzovatelů Havla za jeho metaforu jsem teď prevděpodobně urazil všechny zesnulé a především pak pracovníky továren na výrobu zimníků a jejich rodiny. ;-)

No, schválně provokuji s tímto příkladem, protože metafora je holt metafora.

Jinak připomínám svůj blog k danému tématu:

http://limbursky.blog.idnes.cz/c/84464/Musim-branit-Havla-ackoli-s-nim-nesouhlasim.html

Díky, hezký den! RL

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F50r58a68n88t66i48š72e71k 62K15o46s71t88l48á28n

21. 5. 2009

Pane kolego. Nadsázka a metafora za použití koncentráku? To je tedy pěkně hloupé, stejně jako před tím od Ratha, který chválil Hitlerovu ekonomickou politiku. A já si myslím, že Havel nemá zapotřebí klesnou co do takovéto hlouposti až k Rathovi - to je hodně nízko.

Nacisti a bolševici zavraždili v koncentračních táborech desítky (možná stovky) milionů nevinných lidí - jako metaforu k výrobě automoblilů to může použít jen člověk nějakým způsobem necitlivý či jinak postižený.  Nebo hloupý, ale z toho pana Havla nepodezírám. Nejspíš u něj půjde jen o přechodné zatemnění myslů, jinak si to nedovedu vysvětlit.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R22i41c78h52a12r63d 44L32i88m87b44u70r27s67k85ý

21. 5. 2009

Jen ještě pro pořádek raději připomenu, i když už jsem to ve svém článku uvedl, že s Havlovými výroky jsem ani v principu nesouhlasil, natož pak s jeho metaforami v oněch souvislostech. Nijak ho v tomto neobhajuji. Obhajuji toliko jeho (a potažmo každého) PRÁVO na vyslovení svých názorů. Jak kdo si u koho se svými názory "zaboduje" je druhá věc a tady je to jistě pestré, jak různorodost ohlasů dokládá. Já osobně tu hysterii s požadavkem na omluvu nesdílím a co v té souvislosti bylo pro mě vrcholem, že pocházela od oněch pánů...Jinak ani Vám určitě Váš postoj nijak neberu, máte na něj stejné právo. ;-) Díky, RL 

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F34r18a21n32t84i37š67e48k 29K82o50s27t23l30á58n

21. 5. 2009

Téměř ve všem se tedy s vámi shoduju. I v tom že Rath s Paroubkem nemají na omluvu právo.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R63i82c13h87a34r17d 60L84i48m18b16u35r79s11k31ý

21. 5. 2009

:-) R^

mějte se moc fajn, přeji vše dobré a hodně povedených článků do budoucna. RL

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J45a30n 12L39i34n60h67a38r42t

21. 5. 2009

Potvrdil jste svou pověst člověka, který vyskakuje jako čert z krabičky, kdykoliv se někdo otře o Židy a o holocaust. Výrok pana Havla byl vytržen z kontextu, šlo v něm o něco úplně jiného než se snažíte naznačovat. A navíc hned děláte další negativní závěry - že Havlův výraz nabírá na zaťatosti a razanci, že se snad dokonce začíná přichylovat k extrémní levici a podobné sprostoty. Vím, že to formulujete nepřímo a opatrně, ale i to je nepřijatelné, protože, jak říkali ve starém Římě, aliquis semper haeret. Soustřeďte své úsilí a útočnost spíše na Dělnickou a Národní stranu, to jsou skuteční nepřátelé, ne Václav Havel.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F77r72a32n71t24i77š11e87k 47K96o15s94t22l45á49n

21. 5. 2009

O Židy a holokaust? Bolševici všeho druhu své koncentráky neměli? Vám nevadí, že se někdo otírá o desítky až stovky umučených a zavražděných v koncentračních táborech srovnáním s výrobou automobilů? Výrok pana Havla nebyl v žádném případě vytržen z kontextu, to se jen vy snažíte obhájit neobhajitelné.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J30a13n 25L48i96n80h25a11r25t

21. 5. 2009

Byl vytržen z kontextu a žije vlastním životem, přestože se k němu již Václav Havel vyjádřil; minimálně ve včerejší MF Dnes je o tom článek. Kdyby na Vás slovo "koncentrák" nepůsobilo jako červený hadr na býka, tak byste si uvědomil, jak to Havel myslel, a nemusel vzniknout ten nešťastný paskvil s narážkami na extrémní levici. Pokud neumíte rozlišit mezi útokem na oběti totalitních režimů a extrakcí principu na základě přirování za účelem další argumentace, tak se zeptejte někoho, kdo to umí. Například nějaké té oběti, hádám, že drtivá většina z nich pochopila, že Václav Havel je svým výrokem neurážel, a kromě toho mají značný životní nadhled a poněkud lépe uspořádané hodnoty, aby dělali bouři ve sklenici vody kvůli podobné věci.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F87r71a84n32t49i76š70e19k 26K71o98s17t15l87á52n

21. 5. 2009

Havlův výrok nebyl vytržen z kontextu, bez ohledu na to, co o tom zpětně Havel řekl. Ptal jsem se na to i známého ze Strany zelených, který byl na TK přítomný a ten mi to potvrdil, takže informace nemám jen z médií. Panu Havlovi ani nezbývá nic jiného než tvrdit, že je to vytržené z kontextu, protože se velmi trapně shodil.

Dva lidi přeživší nacistické koncentráky mi psali (a jednomu jsem volal) a ptali se, co Havlovu výroku říkám, s tím, že se jich to hluboce dotklo. Co se týká jejich životního nadhledu - máte pravdu, mají ho. Toto se však týká zlehčování utrpení mnoha milionů lidí, prostřednictvím velmi hloupého přirovnání.

Nikde jsem nenapsal, že Havel útočil na oběti totalitních režimů, naučte se věci číst, jak jsou napsané, pokud to nezvládáte, určitě se to dá léčit.

Co se týká extrakce principu, pak tato stojí za h o v n o. A už přestaňte s tím nabubřelým dáváním najevo, že máte nad druhými intelektuální převahu. Nemáte, jenom sám sebe ztrapňujete.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J84a88n 65L53i61n63h64a32r84t

22. 5. 2009

Dva psali a jednomu jste volal... inu, reprezentativní vzorek jako víno. Ale od nich tu kritiku beru. Od Vás ne. Vy se na jejich utrpení jen přiživujete, nafukujete jím uměle svůj morální kredit, a potom z něj čerpáte při bezhlavých útocích na kohokoliv, kdo se otře o koncentráky nebo židy. Proč to samé dělá Tydlitátová, je mi celkem jasné - je ošklivá jak p*del a potřebuje si někde nahnat sebevědomí, ale proč i Vy... Když jste blogoval na Aktuálně, tak jsem s Vámi dost často souhlasil, až na ten fetiš na holocaust máte zajímavé názory, ale právě tímto bezhlavým útočením na lidi, kteří si dovolili tu drzost zmínit koncentráky jinak než v nezměrné pokoře a se slzou v oku, tak právě tímto si dost ubližujete. Mimochodem, na útok na WTC již také existují vtipy, a některé i celkem vtipné - oběti by nepochybně strašlivě protestovaly, stejně jako by protestovaly oběti například Titanicu. Princip je stejný - vykročení z piety a nahlédnutí na věc z jiné stránky.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F62r19a30n45t28i41š61e62k 71K17o83s51t91l77á48n

22. 5. 2009

Díky za tento příspěvek. Tím jste dodal vše potřebné o vaší "osobnosti" i výši inteligence. Sbohem.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J70a36n 94L78i50n46h41a25r25t

23. 5. 2009

Nemáte zač. :-) A nebuďte hned nas*anej, já to s Váma myslím dobře. Narozdíl od Tydlitátky se s Váma dá racionálně hovořit, pokud nejde o "citové" záležitosti typu holocaust. Věrka je frustrovaná ošklivá ženská; beru, že ji bráníte, když se spolu kamarádíte, ale já jsem zažil tolik sprostoty z její strany, že už necítím žádnou vinu, když o ní píšu bez servítek. Což neznamená, že bych jí nepomoh, kdyby jí hodně teklo do bot. Na tom Vašem slintu o Havlově výroku mi nejvíc vadí, že plýtváte tvůrčími silami na naprosté chujoviny, zatímco ku*vy z DS a NS nabírají na preferencích. Hysterie při sebenevinnější zmínce o holocaustu vede akorát k tomu, že na to lidi začnou bejt alergický. A to právě nahrává skutečnejm nepřátelům demokracie. Ostatně soudím, že v případě nové totality bychom se sešli v jednom odboji...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Načíst starší